canada goose jakke outlet canada goose jakke 2015 canada goose online shop køb canada goose jakker canada goose vest tilbud køb billig ægte canada goose udsalg canada goose jakke mænd tilbud canada goose vinterjakke herre canada goose flyverdragt voksne canada goose pris jakke canada goose jakke billig trillium parka canada goose dame billige canada goose trillium parka canada goose rabat shop ægte canada goose jakke billig canada goose jakke herre tilbud billige canada goose jakker udsalg canada goose danmark 2015 jakke canada goose parka outlet canada goose jakke dba canada goose jacket sale canada goose outlet danmark canada goose trillium parka dam canada goose jakke dame pris canada goose dk jakker canada goose jakker københavn canada goose vinterjakker udsalg canada goose vest sverige til salg billig jakke canada goose canada goose danmark pris store canada goose jakke dame tilbud canada goose jakker 2015 canada goose jakke brugt canada goose dk forhandlere canada goose salg danmark billige goedkoop canada goose jassen online

Postoj iniciativy Auto*Mat

Otevření Blanky přesně podle našich předpokladů zásadně nesnížilo průjezd tranzitní automobilové doravy historickým městem. Jeho zklidnění je ale možné díky otevření Blanky už dnes, pokud by se část cest automobilem přesunula na nyní volnějí kapacitní komunikace pro to určení. Čekat i nadále na nějakého Godota znamená, že se nesníží objem aut pohybujících se po širším centru, ale volná kapacita na magistrále a v tunelech městského okruhu se postupně zaplní dopravou novou. Omezení tranzitu centrem pak bude mnohem těžší a bolestnější.
Ing. Vratislav Filler, dopravní expert iniciativy Auto*Mat


Postoj Auto*Matu k doprovodným opatřením se zprovozněním tunelu

Aby zprovoznění tunelu Blanka nebylo pro Pražany spíše negativní, považujeme za nezbytné zrealizovat co nejrychleji po zprovoznění tunelu čtyři skupiny opatření:

1) Opatření, která přímo omezí problémy, k nimž po zprovoznění tunelu Blanka došlo (zejména přetížení návazných komunikací V Holešovičkách, Jugoslávských partyzánů, Patočkova, Svatovítská, Bělohorská, Podbabská, Povltavská apod.

2) Opatření, která využijí zprovoznění tunelu ke zklidnění centra. Z prvních vyhodnocení vyplývá, že po zprovoznění tunelu tranzit z centra sám od sebe skutečně nezmizel. Aby k tomu došlo, je zapotřebí zabránit tranzitu Smetanovým nábřežím a Malou Stranou a humanizovat severojižní magistrálu v rozsahu zřízení příčných křížení a snížení počtu pruhů. Dále doporučujeme snížit tranzitní kapacitu na Praze 7 (Milady Horákové, Veletržní).

3) Opatření, která alespoň zčásti vyváží zvýšení atraktivity automobilové dopravy: sem patří paralelní a rychlé linky MHD ve směru Blanky, zlepšení preference tramvají a autobusů, lepší podmínky pro pěší na magistrále, zprostupnění centra pro cyklistickou dopravu a rozšíření nebo zřízení nových parkovišť P+R.

4) Zahájení příprav vyváženého dopravního systému. Je nutné najít řešení pro ulici V Holešovičkách (uvažuje se o drahém raženém tunelu, přiklonili bychom se spíš k nějakému levnějšímu opatření) a dlouhodobě únosnou podobu komunikačního skeletu, patrně s využitím kombinace minimální dostavby kapacitních komunikací (Blanka 2 Light) a zavedení mýta.

Podrobnosti k navrhovaným opatřením najdete zde.