canada goose jakke outlet canada goose jakke 2015 canada goose online shop køb canada goose jakker canada goose vest tilbud køb billig ægte canada goose udsalg canada goose jakke mænd tilbud canada goose vinterjakke herre canada goose flyverdragt voksne canada goose pris jakke canada goose jakke billig trillium parka canada goose dame billige canada goose trillium parka canada goose rabat shop ægte canada goose jakke billig canada goose jakke herre tilbud billige canada goose jakker udsalg canada goose danmark 2015 jakke canada goose parka outlet canada goose jakke dba canada goose jacket sale canada goose outlet danmark canada goose trillium parka dam canada goose jakke dame pris canada goose dk jakker canada goose jakker københavn canada goose vinterjakker udsalg canada goose vest sverige til salg billig jakke canada goose canada goose danmark pris store canada goose jakke dame tilbud canada goose jakker 2015 canada goose jakke brugt canada goose dk forhandlere canada goose salg danmark billige goedkoop canada goose jassen online

Řekli o Blance – rok po roce

Blanka zlepší život všem. Propagační web Metrostavu, 2015


 

2001 František Laudát iHned Převedení dopravy z oblasti Prahy 6 a 7 umožní zásadní snížení automobilové zátěže v ulicích na Malé Straně a v souběžných ulicích Smíchova. Právě tyto komunikace patří k nejzatíženějším v Praze. Průjezdná doprava ničí nejen životní prostředí, ale výrazně poškozuje i nejcennější části Pražské památkové rezervace. Dostavěný městský okruh na Smíchově rovněž umožní, po úpravě dopravního režimu, postupné snižování dopravní zátěže na pravobřežních komunikacích a dokonce i možnost odstranit severojižní magistrálu z Václavského náměstí
2001 František Laudát iHned Na podzim tohoto roku začne rekonstrukce Karmelitské ulice, která umožní po zprovoznění smíchovské části městského okruhu zjednosměrnění Malé Strany.
2003 František Laudát MF DNES Praha [Blanku] nezbytně potřebuje. Jenom tak jsme schopni dostat auta pryč z centra. Pak by se například lidé dostali snáz z Václavského náměstí k Národnímu muzeu.
2003 Petr Štěpánek MF DNES Okruh dopravu nevyřeší, ty miliardy by radnice měla raději dát na městskou dopravu. Pokud přibudou další úseky metra, nakoupí se nové moderní tramvaje a autobusy, bude to užitečnější než cpát peníze do nesmyslného okruhu.
2004 Pavel Bém Česká televize Já věřím, že do čtyřech, maximálně pěti let se nám podaří výstavbu Městského okruhu dokončit jako celek.
2007 tiskové magistrátu praha.eu V rámci výstavby a svedení automobilové dopravy pod zem se uvažuje rovněž o zklidnění ulice Veletržní, v jejíž části by mohla vzniknout i pěší zóna.l
2007 tiskové magistrátu praha.eu Všechny tři úseky Městského okruhu s tunelovým komplexem Blanka mají být dokončeny v roce 2011.
2007 Pavel Bém Právo Nechceme, aby se za pár let Pražané udusili výfukovými plyny, auta musí v moderním městě pod zem.
2007 Jiří Toman (vedoucí OMI) video Ta vysoutěžená a uzavřená cena je platná a já předpokládám, nebo respektive garantuji, že bude platná po celou dobu výstavby.
2008 plakáty Moderní a šetrná infrastruktura města je páteří každé metropole.
2008 plakáty Praha, město pro život.
2008 plakáty Pro řešení dopravní situace v Praze by bylo třeba … Pro lepší život na Letné a v jejím okolí.
2009 plakáty Auta pod zemí. O 30 % méně emisí oxidů dusíku. O 24 decibelů méně hlukové zátěže. O 1154 tun méně těžkých kovů.
2009 plakáty Auta pod zemí. Čistší vzduch na ulicích. Zdravější životní prostředí. Lepší kvalita života.
2009 plakáty Zdravé a ohleduplné město. Více prostoru pro kulturu. Více prostoru pro přírodu a sport. Více prostoru pro vše krásné, co Praha nabízí.
2009 plakáty Zdravé a ohleduplné město. O 10 % nižší spotřeba pohonných hmot. O 12 584 386 méně hodin v kolonách. O 15 minut rychlejší jízda přes Letnou.
2009 Pavel Bém praha.eu Naopak v oblasti Václavského náměstí se po dokončení okruhu musí vytvořit špunt, který zabrání pohodlnému průjezdu centrem města.
2009 tiskové magistrátu praha.eu Po jeho dokončení se doprava zklidní a hlavně se zkultivuje povrch, který dnes není právě pohledný a lidem v podstatě neslouží. Například v Patočkově ulici vznikne stromová alej, je pamatováno ale i na cyklisty, pro které je připravena cyklostezka, která povede přes zklidněnou Letnou.
2009 Eberhard Diepgen Tisková zpráva „Projekt Blanka, který má být v roce 2011 dokončen, připomíná v mnoha ohledech stavby, které jsme před určitou dobou zahájili v Berlíně,“ konstatoval bývalý berlínský primátor a dodal: „Tyto stavby jsou takového rozsahu, že jejich dokončení lze očekávat kolem roku 2015. Výhody pro občany v daných oblastech ale budou značné“.
2009 Pavel Bém MFD Tunel Blanka je klíčovou součástí nadřazeného komunikačního dopravního skeletu, který je nejekologičtější pražskou stavbou. Teprve jeho dokončení dostane auta pod zem a nákladní automobily na tranzitní okruh. Pak si všichni oddechneme. A z plných plic se nadechneme.
2009 František Polák, Metrostav youtube A myslím, že té stavbě fandí a chtějí, aby to bylo hotové, protože si většinou dovedou představit důsledky té stavby, to znamená zklidnění dopravy na povrchu. My dáváme příklad Mrázovky, kde se to povedlo a doufáme, že to dopadne tady taky tak.
2009 Karel Březina, ČSSD MFD Já pevně věřím, že až bude tunel Blanka dokončen, tak dopravě v Praze určitě pomůže. Dopravní situace se pak podle mého názoru ještě více zlepší ve chvíli, až bude hotov také vnější okruh kolem města. Aby se pražská doprava skutečně zlepšila, je třeba mít postaven jak vnitřní, tak vnější okruh.
2009 Ondřej Mirovský, SZ MFD Myslím si, že dopravě nepomůže, je to zastaralý projekt ze šedesátých let minulého století. Trasa městského okruhu není dobrá, dopravě neulehčí, navíc nejdřív by měl být dokončený vnější okruh. Tunel Blanka možná přinese zlepšení a zklidnění dopravy na některých místech, ale celkově dopravě nepomůže.
2009 David Vodrážka, ODS MFD Tunel Blanka pražské dopravě určitě pomůže a pozitiva dle mého názoru určitě převýší negativa, která s sebou možná přinese. Blanka pomůže jedině v případě, že bude fungovat celý vnitřní okruh a zároveň dohromady s dokončeným Pražským okruhem. Je to jako skládačka, aby to celé fungovalo, nesmí žádný její dílek chybět.
2009 Pavel Bém Silniční tunelový komplex Blanka je největší podzemní stavba budovaná v současné době v České republice, jedná se o nejdelší městský tunel ve střední Evropě. V Praze je 678 tisíc registrovaných automobilů, v počtu aut na jednoho Pražana jsme na druhém místě v Evropě. Našim cílem je chránit historické jádro města a pražskou památkovou rezervaci i pro příští generace. Proto kopeme tunel a jdeme s dopravou pod zem.
2009 Petr Moos MFD Je to systémové řešení a okruh je součástí české dálniční sítě. Řekněme: kdo jezdí, ať platí. Je ovšem potřeba, aby byl dokončen vnitřní okruh, který by mohli Pražané pro pohyb po městě místo toho vnějšího využívat.
2010 billboardy S více auty pod zemí, je nám lépe na zemi, méně dopravních nehod, méně času v kolonách, čistší vzduch.
2010 Karel Březina billboardy Praha potřebuje více veřejné dopravy, méně kolon.
2010 plakáty Myslíme na budoucnost svých dětí
2010 plakáty Blíž Pražanům
2010 TOP09 CLV Bezedný tunel, nebo nová trasa metra?
2010 plakáty Šetříme váš čas a přírodu. Zvyšujeme standard kvality MHD. Nová nízkopodlažní a ekologická vozidla MHD. MHD bez bariér.
2010 plakáty Na chodníku čisto jako doma.
2010 David Vodrážka, ODS předvolební časopis Jezdit po Praze bude radost.
2010 Pavel Klega, ODS předvolební plakát Praha nezadluží naše děti.
2010 Pavel Bém MFD Do budoucna se musí změnit způsob financování výstavby metra i silničních okruhů, tento způsob je do budoucna neudržitelný.
2010 Bohuslav Svoboda Aktuálně.cz na youtube Jakkoliv je tunel Blanka tak nenáviděný, tak je to prostě stavba století, která posune posune tu Prahu někam jinam dopravně.
2010 Bohuslav Svoboda Aktuálně.cz na youtube To je prostě osud všech velkých staveb, že těm lidem vadí a překáží.
2010 Petra Kolínská, radní pro dopravu Prahy 6 ČT „V tom projektu nefunguje žádná kontrola systematická, natož nezávislá, a tento materiál jasně říká, že z toho mohou plynout velké problémy.“
2011 František Polák, Metrostav ihned.cz Je to nepoctivé tvrzení. Podobně u tunelu Mrázovka byla řada odpůrců, kteří říkali že přivede víc aut. To se ale nestalo a naopak velkou část dopravy to z povrchu odsálo. Ani se neomluvili a nyní používají ty argumenty znova.
2011 František Polák, Metrostav ihned.cz I Mrázovka měla podle původního kontraktu být v roce 2001, ale byla v roce 2004. Jenže to nešlo stihnout, když nám město dalo klíčové stavební povolení v roce 2000.
2011 Marcela Justová (Radní P7) youtube Jestli si myslíte, že my jako Praha 7 s tím můžeme něco extra dělat, jo. Ano, snažíme se, ale jak jste slyšeli od kolegy Poláka, my můžeme mít pouze doporučující stanoviska, takže my je předkládáme ustavičně na magistrát, ale tuhletu dopravu koncepční má zkrátka magistrát.
2011 Marcela Justová (Radní P7) youtube Abychom my jsme si namalovali koncepci dopravy, jak m bychom to chtěli v Praze 7 a prosazovali, tak žejo, narazíme, Praha 8, Praha 6 atd.
2011 Marcela Justová (Radní P7) youtube Jestli máte na mysli řešení dopravy v Praze 7, že má nějaké vlastní řešení Praha 7, to se domnívám že neexistovalo, ale nikdy.
2011 František Polák, Satra youtube Ta realita je taková, že množství těch aut si v podstatě, pro to množství aut, které se tam předpokládá, tak jaksi to množství těch pruhů je řekněme optimální, nebo zkrátka takové, které je pro fungování té křižovatky potřebné.
2011 František Polák, Satra youtube Vezměme si, že bude-li málo řadících pruhů v křižovatce, bude narůstat kolona vozidel a těch vozidel se nezbavíme a nezbyde na pěšáky. Bohužel to tak prostě je a jestliže lidi autama jezdit chtěj, tak ta intenzita …
2011 Ondřej Mirovský, SZ youtube Dopravní kontexty dostavby tunelu Blanka jsou neřešené, máme pramálo informací a jak jsme se dozvěděli dnes, tak doprava na Letné po dostavbě tunelu Blanka se pravděpodobně nezredukuje a napovídá tomu i ta dimenze některých komunikací, kde nedochází k počtu snižování dopravních pruhů, ale paradoxně v některých komunikacích, například na Milady Horákové, k navyšování počtu jízdních pruhů, což je směr třeba k Letenskému náměstí.
2011 Bohuslav Svoboda oficiální video Musíme si uvědomit, že náklady na to jsou extrémně vysoké, ale musíme si uvědomit také to, že výsledný efekt toho tunelu bude pro Prahu a dopravu v Praze zásadní. Bude zásadní i pro ochranu našeho historického centra a že ten objem kubíků, který byl vyražen skutečně bude pro Prahu v budoucnu naprosto zásadní
2011 Bohuslav Svoboda Pražský deník Jakkoliv vynaložené náklady byly vysoké, musíme si uvědomit, že jejich výsledný efekt bude pro Prahu zcela zásadní, a tak jak pro místní dopravu, tak i ochranu historického centra
2011 Bohuslav Svoboda Metropol Ta stavba je pro Prahu zásadní, můžeme kritizovat cenu, délku, ale je to geniální projekt, který Praha potřebuje.
2011 Karel Březina oficiální video Já bych k této příležitosti chtěl říct, že si přeju, aby dobře dopadlo posouzení vlivu stavby (Blanky 2) na životní prostředí a následně abychom mohli s pokračováním městského okruhu zahájit, s tím, že až k tomu tempu, které dneska má hlavní město Praha přidá také stát a bude stejným tempem stavět Pražský okruh kolem Prahy, tak věřím, že společně s radiálními komunikacemi vytvoříme základní prstenec a základní okruhy které hl. m. Praha pro tranzitní i vnitřní dopravu potřebuje a budeme moci přistoupit k dalším zklidňujícím opatřením v centru severojižní magistrály popřípadě nábřežních komunikací atd
2011 Bohuslav Svoboda Metropol Za pět let si na financování nikdo nevzpomene. Bude to podobné jako tunel Mrázovka, okolo kterého byly také nejasnosti.
2012 Josef Nosek, ODS MFD Vybudování plánované východní části Městského okruhu by trvalo, půjde-li to dobře 5–10 let, a stálo by zhruba 40 miliard. Náhradní varianta bude dřív a hledáme jí proto, že potřebujeme dokončit Městský okruh, který umožní zavedení regulačních opatření jako třeba utlumení magistrály.
2013 plakáty 500 o tolik se sníži počet nehod na území Prahy.
2013 plakáty 15 tolik minut průměrně ušetří řidiči použitím úseku Malovanka-Troja oproti původním trasám na povrchu.
2013 plakáty 70 000 tolik vozidel zmizí z přeplněných a husté dopravě nevyhovujících ulic Prahy.
2013 plakáty 1 600 000 tolik litrů paliva ročně ušetří řidiči díky plynulému provozu v tunelu Blanka
2013 Tomáš Hudeček Pražský deník „I když si o celém projektu Blanka mohu myslet své, je třeba z této stavby za desítky miliard vytěžit co nejvíc,“ uvedl primátor na svém webu. „S Technickou správou komunikací a Útvarem rozvoje hlavního města chystáme více přechodů, pěší zóny, cyklopruhy, širší chodníky, opravy silnic, či prostupnější náměstí,“ shrnul Hudeček s tím, že nyní vše závisí na politické vůli v zastupitelstvu hlavního města.
2013 Tomáš Hudeček Aktualne.cz Nelze pouze dokončit tunel a nechat ho žít vlastním životem. Především ti, kteří do centra nejezdí vlastním autem, by měli výrazně pocítit, že se hlavní město chová lépe k veřejnému prostoru.
2013 Jiří Nouza Aktualne.cz Otevřením Blanky vznikne pro tyto řidiče plnohodnotná alternativa.
2013 Tomáš Hudeček Pražský deník Tématem našeho jednání byly možnosti zklidnění dopravou přetíženého širšího centra hlavního města. Shodli jsme se na tom, že veškerá opatření, jako je humanizace Severojižní magistrály nebo zklidnění Smetanova nábřeží, by bylo vhodné provést zároveň, a pokud to bude reálné, k datu otevření tunelu Blanka v příštím roce.
2013 Václav Vondrášek Pražský deník Musíme mít na paměti základní otázku, proč lidé stavěli města. Aby v nich mohli žít. S nebývalým rozvojem automobilové dopravy je stále problematičtější dosáhnout vyváženého stavu, kdy městské ulice mají sloužit především obyvatelům města a vše není podřízeno automobilové dopravě.
2014 Josef Nosek, ex-radní pro dopravu za ODS Pražský deník „S nadsázkou říkám, že tunel Blanka je fajn, ale má jednu chybu – nemá konec,“ říká Nosek a dodává: „Bohužel to ale zas taková nadsázka není, auta z Blanky nemají kam rozumně pokračovat dál.“
2015  Jiří Nouza, ex-radní pro dopravu za TOP09 HN „My jsme s plánováním začali na podzim roku 2013. Pak jsme ale dospěli k názoru, že by bylo rozumné, aby si doprava sedla. Otevření Blanky bude poměrně velký zásah do provozu v Praze. Je rozumnější počkat třeba i půl roku.“
2015 Bohuslav Svoboda, ex-primátor Reportéři ČT „Je tu zvýšený hluk, špatné parkování, protože tu lidé chtějí stále parkovat. Bohužel chybí městský okruh. Řada aut, které jedou kupříkladu Karmelitskou ulicí, by mohla objíždět. Jenže městské části na kraji Prahy nechtějí, aby jimi vedly komunikace.“
2015 Oldřich Lomecký, starosta Prahy 1 Právo „Tranzit zbytečně zatěžuje nábřeží na pravé straně Vltavy a průjezd malou stranou Karmelitskou a Letenskou ulicí, což je jediný spoj mezi Prahou 5, 7 a 8.“
2015 Oldřich Lomecký, starosta Prahy 1 Pražský deník „Dopravu v centru můžeme regulovat až poté, co po zprovoznění Blanky zjistíme nová čísla o průjezdech.“
2015 Petr Dolínek, radní pro dopravu ČT24 „Komunikujeme s městskými částmi, které nám dávají své požadavky. Například Praha 7 chce zklidnit ulici Veletržní. (…) Taktéž Praha 6 připravuje další opatření, která by chtěla aplikovat. Nicméně tím to nemůže skončit. Následně v dalším roce chceme udělat řadu dalších opatření, jako je zklidnění Severojižní magistrály, vytvoření prioritních pruhů po Praze pro MHD, tam, kde jsou třeba, a využít toho i v dalších územích.“
2015 Ondřej Mirovský, místostarosta Prahy 7 Právo „Začali jsme konat, když jsme nastoupili, protože jsme si uvědomili, že návazná opatření po otevření nejsou moc připravená. Možná proto náměstek (primátorky Petr Dolínek, pozn. red.) řekl, že chtějí dva měsíce po otevření tunelu sledovat, jak se změní doprava, a podle toho řešit návazná opatření. To není úplně šťastné, je potřeba dopravu korigovat co nejdříve.“
2015 Petr Dolínek, radní pro dopravu Právo „Čas neztrácíme, jednotlivá opatření chceme zavádět racionálně.“
2015 Petra Kolínská, radní pro dopravu Prahy 6 Blesk.cz „Hlavní brzdou je TSK. Její princip, že se rok počká a pak se doprava na povrchu omezí, považujeme za nebezpečný.“
2015 Petr Dolínek, radní pro dopravu Právo „Počítáme s úpravami na Veletržní ulici, chceme upřednostňovat chodce, s Prahou 1 jsme výhledově domluveni na uzavření centra města pro tranzitní dopravu.“
2015 Petr Dolínek, radní pro dopravu MF Dnes „Budeme řešit i variantu, že magistrálu zúžíme na minimální možnou šíři, což vozidla psychologicky zpomalí.“
2015 Adriana Krnáčová, primátorka Prahy E15 „Já se chci omluvit za to minulé vyjádření, že na tom stavu, v kterém se nachází na tunelu Blanka, že za to může debil. Já jsem zjistila, že je tam podstatně více debilů, kteří za to můžou. Všechny firmy na sebe vzájemně svalují vinu, to nás ale vůbec nezajímá. Toto překračuje rámec mé trpělivosti,“
2015 moderátorka Radio City „Nový Trojský most zhoršil dopravu v Praze 7. Dříve byli lidé zvyklí na kolony k Argentinské směrem od dálnice D8 přes Hlávkův most. Teď se podle místostarosty Ondřeje Mirovského táhnou nové kolony od Trojského mostu kolem Výstaviště.“
2015 Petr Dolínek, radní pro dopravu HN „Shodli jsme se s odborníky, že ze dne na den pozavírat půlku věcí, namalovat bezhlavě půlku přechodů nemá logiku. Nesedíme s rukama v klíně, budou upraveny semafory, konzultujeme s Prahou 1, jak řešit dopravu na Malé Straně. Ale neudělám to, že v den otevření Blanky zavřu Smetanovo nábřeží nebo magistrálu.“
2015 Petr Dolínek, radní pro dopravu Radio Impuls „Tak mně se to nelíbilo taková ta živelnost, že teď to uzavřeme bez nějaké přípravy, nicméně TSK, naše firma, která má na starosti silnice a podobně, připravila v minulých dnech analýzu uzavření Malé Strany nebo omezení provozu na Malé Straně i na nábřeží ze strany Starého Města a budeme to v nejbližších dnech projednávat, protože skutečně je to věc, která je na pořadu dne i ve vztahu potom k otevření tunelu Blanka a musíme si vyhodnotit nejenom my, ale i s těmi, co tam žijí, co tam mají provozovny a tak dále, k čemu by to mělo směřovat a k čemu by to bylo dobré nebo nevhodné.“