canada goose jakke outlet canada goose jakke 2015 canada goose online shop køb canada goose jakker canada goose vest tilbud køb billig ægte canada goose udsalg canada goose jakke mænd tilbud canada goose vinterjakke herre canada goose flyverdragt voksne canada goose pris jakke canada goose jakke billig trillium parka canada goose dame billige canada goose trillium parka canada goose rabat shop ægte canada goose jakke billig canada goose jakke herre tilbud billige canada goose jakker udsalg canada goose danmark 2015 jakke canada goose parka outlet canada goose jakke dba canada goose jacket sale canada goose outlet danmark canada goose trillium parka dam canada goose jakke dame pris canada goose dk jakker canada goose jakker københavn canada goose vinterjakker udsalg canada goose vest sverige til salg billig jakke canada goose canada goose danmark pris store canada goose jakke dame tilbud canada goose jakker 2015 canada goose jakke brugt canada goose dk forhandlere canada goose salg danmark billige goedkoop canada goose jassen online

Profesor Lehovec podpořil realizaci doprovodných opatření.

V Hyde parku ČT24, jenž proběhl 18. 9. 2015 a věnoval se otevření tunelu Blanka, vyjádřil dopravní inženýr prof. Ing. František Lehovec, CSc. podporu realizaci návazných opatření po otevření tunelu Blanka a to nejlépe ihned. Prof. Lehovec je významnou autoritou na poli dopravního inženýrství s desítkami let praxe a je mj. člen Vědecké rady Fakulty dopravní.

Přepis části rozhovoru přinášíme:

lehovec

Jiří Václavek, moderátor ČT:
Sdružení Auto*Mat dnes přišlo s konkrétními návrhy, které podle jejich názoru je nutné realizovat k tomu, aby Blanka měla pozitivní efekt, mimo jiné okamžitě omezit vjezd aut do Starého města a na Malou stranu. Je to opravdu tak nezbytně nutné opatření?
Prof. František Lehovec (ČVUT):
Myslím, že je to alternativní možnost. Já sám se samozřejmě s většinou s těch opatření, které jsou sledovány a připraveny k realizaci, ztotožnuju. Problém je pouze v tom, v jaké časové fázi je uplatnit. Zda současně v den otevření toho tunelu, nebo následně.

JV: Co si o tom vy myslíte? Která ta varianta je lepší? Současně, anebo následně?
FL: Mělo by to být současně. Samozřejmě magistrát očekával nepříjemnosti a rizika spojená s celým tím velký procesem a otevřením tunelu, a proto raději volí taktiku pomalého a postupného uvádění do provozu.

JV: Jaká rizika má naopak ten odklad? Tedy vyčkáme, uvidíme, co to s dopravou udělá a potom přijmeme opatření.
FL: Hrozí nebezpečí, že se to nikdy nepodaří. Uvedu to na příkladu Můstku. Tam, v ulici 28.října Na příkopech projíždělo 25 000 osobních automobilů, a kdyby někdo v této fázi řekl, že ta komunikace může být pro jen pěší nebo veřejnou dopravu (stejně jako Jindřišská, Havlíčkova), všichni by říkali, že je to neproveditelné. Ale poněvadž se tam stavěl podchod, doprava se uzavřela a pak už se nikdy neotevřela.

JV: A to je problém politické reprezentace? Že tedy když se to neudělalo teď, tak nesebere odvahu k tomu to udělat později?
FL: Já jsem přesvědčen o tom, že k tomu dojde. Nepochybuji o tom, že je třeba doprovázet tuto stavbu také o to, abychom dopravu omezili tam, kde škodí nejvíce. Nejenom, že se musí stavět okruhy, ale musí se připravovat i organizační opatření k tomu, aby se té dopravě zabránilo.

Zdroj přepisu a obrázek: ČT24