canada goose jakke outlet canada goose jakke 2015 canada goose online shop køb canada goose jakker canada goose vest tilbud køb billig ægte canada goose udsalg canada goose jakke mænd tilbud canada goose vinterjakke herre canada goose flyverdragt voksne canada goose pris jakke canada goose jakke billig trillium parka canada goose dame billige canada goose trillium parka canada goose rabat shop ægte canada goose jakke billig canada goose jakke herre tilbud billige canada goose jakker udsalg canada goose danmark 2015 jakke canada goose parka outlet canada goose jakke dba canada goose jacket sale canada goose outlet danmark canada goose trillium parka dam canada goose jakke dame pris canada goose dk jakker canada goose jakker københavn canada goose vinterjakker udsalg canada goose vest sverige til salg billig jakke canada goose canada goose danmark pris store canada goose jakke dame tilbud canada goose jakker 2015 canada goose jakke brugt canada goose dk forhandlere canada goose salg danmark billige goedkoop canada goose jassen online

Aktualizujeme naše doporučení: Praha 6 a 7

V prosinci jsme se sešli s radními městských částí Praha 6 a 7 a prodebatovali podrobněji opatření, která mají dát tunelu Blanka smysl. Nejsme dogmatici, abychom trvali na určité podobě opatření, dá-li se dobrého řešení dosáhnout jiným způsobem. Dozvěděli jsme se také mnoho o realizovatelnosti konkrétních opatření. Několik opatření jsme proto pozměnili tak, abychom zvýšili šance na jejich realizovatelnost.

Jinde v Praze mezitím vznikly některé dílčí úpravy, které byly na našem seznamu. Šlo ale jen o drobnosti, byť významné: Vznikly zastávkové mysy na Arbesově náměstí a nové bezmotorové křížení na Vypichu, kde hrozilo, že chodci budou pro překřížení Bělohorské muset přejít podélně přes 80 metrů dlouhé zastávkové ostrůvky. Díky snaze IPR a dalších se podařilo nesmyslnému řešení na Vypichu zabránit.

Výsledkem těchto úprav je zvýšení míry smysluplnosti Blanky na 2,4% . Proč je to stále tak málo? Desítky procent totiž přísluší klíčovým opatřením, jako je zklidnění centra nebo zahájení humanizace Severojižní magistrály. Na ně se ale zatím stále nespěchá.

A která opatření jsme zpřesnili?

Po prosincové realizaci zastávkových mysů Arbesovo náměstí nebudeme patrně požadovat mysy také v zastávce Švandovo divadlo (zatím je v seznamu máme).

Při řešení pro ulici Jugoslávských partyzánů a Podbabskou jsme přišli na to, že není potřeba instalovat vyhrazený pruh pro autobusy na třídě Jugoslávských partyzánů (a vyparkovávat zhruba 200 rezidenčních stání). K plynulosti jízdy touto ulicí pro veřejnou dopravu postačí zřízení světelné závory v Podbabě, ještě před odbočkou do Papírenské. Vyhrazený pruh pro autobusy by pak měl vzniknout směrem do centra spíš ještě v dílčích úsecích ulice Kamýcké.

Dozvěděli jsme se, že vypnutí semaforů na Strossmayerově náměstí nově nepřipadá v úvahu kvůli zprovoznění Trojského mostu. Po něm se na třídě Dukelských Hrdinů provoz zhruba zdvojnásobil. Návrh jsme vyměnili za dopravní zklidnění třídy Dukelských Hrdinů.

Potvrdili jsme si, že obchvat Vítězného náměstí (tzv. KES) má smysl v přiměřené kapacitě sběrné komunikace (1+1 pruh). Nově dodáváme, že je žádoucí snížit také počet pruhů na Evropské mezi Pevnostní (odbočením na KES) a Vítězným náměstím.

Ukázalo se že, využití parkovišť při tunelu Blanka jako P+R není ten nejvhodnější způsob. Pro podzemní parkoviště na Prašném mostě a u Sparty bychom ale rádi našli jiné smysluplné využití. Přijde nám dobré nabídnout tato stání rezidentům za přiměřených finančních podmínek (s cenou do cca 1000 Kč/ měsíc), a to jako kompenzaci toho, že se začne postihovat nelegální parkování v okolí a případně se s úpravami ulic počet parkovacích míst v nedalekých ulicích mírně sníží.

Také jsme se rozhodli změnit návrh P+R v Podbabě na umístění v Suchdole v místě budoucí tramvajové smyčky, kde se s P+R už stejně počítá.

U tramvajových preferencí na Bělohorské jsme zjistili, že nemáme dostatečné informační zdroje pro to, abychom mohli sledovat jejich splnění. Opatření jsme ze seznamu vypustili.

Co dál?

Současně připravujeme materiál zpřesňující opatření pro veřejnou dopravu, v brzké době nám tedy nějaká opatření naopak přibudou – zejména v oblasti preferencí.